ממליצים עלינו

מוזמנים לשתף אותנו בחוויה שלכם אצלנו
יעל בר
Read More
תודה לצוות חוויות שטח ולמדריך המדהים שלנו מרדכי שהפך את החוויה שלנו למעבר ממושלמת, היה קשוב לקבוצה ולא פספס אף אחד !! תודה על טיול מקסים נחזור בקרוב !!!
חגי אזולאי
נופים מדהימים צוות מדריכים מעולה פשוט חוויה שהיא חובה לכל אחד
ירון כהן
Read More
התארחנו ברמות בסופש וחיפשנו באזור טיולי רייזרים עם הילדים. הגענו ל"חוויות שטח" ויצאנו לטיול כייפי בשקיעה. היה נהדר. תודה
רחלי
יצאתי עם המשפחה לנופש בצימר במעלה גמלא. שם המליצו על סיור רייזרים במושב כנף. היה סיור מלהיב. תודה על החוויה
דולב
Read More
יצאתי שבת והגעתי יחד עם כמה חברים. לקחנו את המסלול המאתגר. כל הכבוד לעיליי על הסבלנות והמקומות המדהימים שלקחת אותנו
דניאל משולם
תודה רבה לכם על חווית שטח מהנה ובמיוחד למדריך מרדכי שהיה מאוד מקצועי וקשוב מומלץ בחום!!
יעל חן
Read More
חגגנו יומהולדת לחברה כמה חברות יחד והחלטנו לקחת את הטיול יחד עם הסיור ביקב. התגלגלנו מצחוק כל הדרך. אחכ ישבנו ביקב עד השקיעה. היה פשוט מושלם. תודה לכם
יובל רזיאל
לקחתי את הבנים לטיול ביום שישי בגולן והכנתי להם הפתעה: טיול רייזרים שביקשו כבר מזמן. נהנינו מאוד מהמסלול, הנופים ובעיקר מהמדריך שהסביר לנו על הסביבה ולקח אותנו לתצפיות באמת נהדרות על הכנרת והגליל. מומלץ לכולם
רון נחום
Read More
קחו לכם את הזמן וצאו ליהנות בנופים המשגעים שבכלל לא ידעתי שקיימים בארצנו. מומלץ בכל עונות השנה
אייל רז
אפילו בגילנו המופלג, הצלחנו להרגיש שוב את רוח הנעורים. תודה לכם

תודה שבחרתם להתארח אצלנו !